Cele na rok 2024 zrealizowane. Czas na nowe wyzwania!

Założyciel Modern House, Jacek Niebieszczański podsumowuje minione 12 miesięcy i opowiada o swoich planach na rok 2025. Jakie niespodzianki szykujemy w Modern House?

Plany zrealizowane. Z naddatkiem!

Mogę śmiało powiedzieć, że cele jakie postawiliśmy sobie na rok 2024 r. zostały zrealizowane. Istotne było dla mnie poszerzenie naszej oferty, założyłem, że wprowadzimy minimum 30 nowych projektów, tymczasem liczba naszych nowości to 44. A zatem, sporo powyżej założonego planu. Kolejnym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku i zdobywanie nowych inwestorów. Porównując sprzedaż za rok 2023 i 2024, to także i na tym polu osiągnęliśmy cel. Ciężka praca i dobrze zaplanowana strategia marketingowa przyniosła zamierzone efekty.

Najważniejsze – robić swoje

Na bieżąco obserwujemy trendy w światowej architekturze. Ale i my w Modern House chcemy wyznaczać nowe przy projektach domów gotowych i pokazywać architekturę nieco inną niż mają pozostałe pracownie. Nie oglądam się na konkurencję, tylko robię swoje. Mam w głowie pomysły, co do których wiem, że z ich realizacją muszę jeszcze chwilę poczekać. Teraz nie przebiją się na rynku, gdyż jako społeczeństwo nie jesteśmy jeszcze gotowi na rozwiązania, o których myślę.

Podobnie było z serią Brick House. Też musiała chwilę poczekać na swój moment, gdyż jeszcze kilka lat temu nowe domy w cegle praktycznie nie powstawały. A dziś projekty nowoczesnych domów z serii Brick House cieszą się dużym powodzeniem.

Modern House rośnie!

Nasz zespół stale się powiększa. Dynamiczny rozwój spowodował konieczność zatrudnienia nowych osób w tym architektów, grafików, osoby do biura obsługi klienta oraz osób do naszej nowej ploterni gdzie są drukowane, składane i pakowane do wysyłki projekty. Nowi pracownicy to odpowiedź na zwiększającą się ilość klientów i coraz większe zainteresowanie naszą marką. Chcąc sprostać rosnącej liczbie inwestorów, świadczyć usługi na najwyższym poziomie oraz poszerzać stale ofertę MH, konieczne było powiększenie naszego zespołu.

Niewykluczone, że dalszy rozwój spowoduje konieczność zatrudnienia kolejnych osób. Jest jednak pewna granica, której nie chcę przekroczyć. Modern House nie stanie się fabryką „robienia projektów”, a biurem architektonicznym, które jest bliskie klientom i potrafi spełniać ich życzenia o nowoczesnym domu.

Jakie cele na 2025?

Wprowadzanie nowych projektów pozwala nam na pozyskiwanie coraz większej grupy odbiorców. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre kategorie projektów wymagają uzupełnienia, dlatego na ten rok planuję wprowadzić nowe propozycje, które umocnią naszą pozycję na rynku. Ale projektowo pozostaniemy wierni naszemu stylowi, który jest rozpoznawalny i cieszy się uznaniem wśród odbiorców. Będziemy jedynie dostosowywać się do nowych technologii i urządzeń dostępnych na rynku.

Na 2025 rok planujemy m.in. nową stronę www, która powinna być już gotowa na wiosnę. Strona będzie bardziej intuicyjna, nowocześniejsza i myślę, że pozwoli inwestorom jeszcze lepiej odnaleźć się w naszej ofercie.

Przewidujemy spore inwestycje marketingowe, aby jeszcze dynamiczniej promować naszą marką.

Mój cel na 2025 to zwiększenie rozpoznawalności na rynku o około 40%.